NORTZUK GARA?

57 iruzkin
Odon de Apraiz ikastolako irakasle, guraso, ikasle eta gainontzeko langileak gara.

Gure ikastola duela 24 urte sortu zen eta Gasteizko Zaramaga auzoan kokatuta dago. Gaur egun 400 ikasle inguru  ditugu, Haur Hezkuntza eta Lehen Hezkuntzan banatuta.

Blog honek gure eskola komunitate barnekoen harremanak sendotzeaz gain, munduari irekitzen diogun ate bat izan nahi du, non gure esperientzien berri eman eta era berean beste batzuena jasotzen den.



Somos el profesorado, alumnado, padres y madres y trabajadores que formamos la ikastola Odon de Apraiz.

Nuestra ikastola se creó hace 24 años y se localiza en en barrio de Zaramaga de Vitoria-Gasteiz.

En la actualidad contamos con 400 alumnos y alumnas, distribuidos en Educación Infantil y Primaria.

Con este blog, además de reforzar las relaciones entre todos-as nosotros-as, queremos abrir una puerta al mundo,  dar información  de nuestras experiencias, actividades, novedades ... y también recoger otras.

57 iruzkin :

  1. egin eta egin, horrela ikasiko dugu

    ErantzunEzabatu
  2. atera behar dira gure argazkiak

    ErantzunEzabatu
  3. goazen odon!!!
    hoberenak gara !!!!
    hobeto portatzen den klasea 6ºB da!!!

    ErantzunEzabatu
  4. Oscar Estevez24/11/08 20:32

    Kaixo odon!!! Ni Odoneko futbol taldeko atezaina naiz eta onenak gara. Goazen Odonzito, goazen txapeldun!!! Ni 6.b-koa nauzue eta Itziar L.ren ikaslea naiz!!! Web orri hau oso ona da Odon bezain ona!!! Aupa Odon!!! Bere ikasle eta irakasle guztiak onenak dira!!! Gora Euskadi, euskara eta Odon de Apraiz!!! Agur!!!!

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo ikastola! Nik zortzi urte ditut, eta Odonen ikasten dut. Itziar I.ren Klasean nago, oso irakasle ona da eta oso barregarria. Gora Odon de Apraiz!!!!

    ErantzunEzabatu
  6. Traceur (Oscar)24/11/08 20:46

    Ni parkourra egiten dut eta Odonekoa naiz. Gora NST parkour taldea eta gora Odon

    ErantzunEzabatu
  7. Odonen nago eta oso talde jatorrarekin eta blog honetan parte hartzera gonbidatzen zaituztet.
    Ondo pasa.

    ErantzunEzabatu
  8. Aupa Odon!!!!!!!!!!!
    Eta aupa 6 maila, itziar l. eta joxemari.
    Hau bai ikastola polita baina urte honetan joango gara zer nolako pena.
    Horregatik aprovetxatu egin behar da.

    ErantzunEzabatu
  9. Denok batera ta maskotarekin odonera!!!!!
    Oso ondo pasatzen dut ikastolan, lagunekin baita.
    Maskoten artean, ez bada Luka, Odontxo irabaztea nahi dut.
    6.B ko ikasleak onenak gara!!!!
    AUPA ODON!!!
    o.p.a. onenak

    ErantzunEzabatu
  10. IRABAZI DUGU JUDIMENDIN ETA NIK GOL BAT SARTU DUT AUPA ODON

    ErantzunEzabatu
  11. gaizka atxa29/11/08 13:43

    Hoberenaak 4.b-koak gara AUPA ODON!!!

    ErantzunEzabatu
  12. ez badakizue nor naizen ibairi esan gure argazkiak ez dira atera behar

    ErantzunEzabatu
  13. YASMIN TAYYANE2/12/08 14:55

    NIEVES ANDEREÑO ONENETARIKOENA DA ETA OSO ONDO PASATZEN DUT BERAREKIN IKASTEN BAINA BATZUTAN...

    ErantzunEzabatu
  14. Niretzat Odon de Apraiz ikastola baino hobea ez da existitzen baina existituko bazen hautsiko nuen

    ErantzunEzabatu
  15. pantxike eta libe2/12/08 15:47

    Kaixo Odon!!!!!!
    Gu Edurne G.-ren eta Joxemariren ikasleak gara (4.eta 6.maila). Oso irakasle onak ditugu!!!!! Eta horrela jarraitzea nahi dugu. Baina ez ipini hainbeste azterketa!!!!!

    ErantzunEzabatu
  16. odon de apraiz!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  17. aupa odon de apraiz!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  18. bittel!!!!!!!!!!!!!!!3/12/08 14:42

    aupa odon!!
    eta parkour

    ErantzunEzabatu
  19. A.G.B. 116/12/08 21:31

    denok batera ta mundutxorekin lo egitera
    aupa maskotak

    ErantzunEzabatu
  20. AIODI ´´IDOIA´´7/12/08 23:52

    Kaixo ikastola! Ni Idoia naiz eta 11 urte ditut. Agur eta web honetan sartu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  21. AIODI ´´IDOIA´´7/12/08 23:59

    666.AAAAAAAAAAAAA klaserik onenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  22. A.G.B. 118/12/08 17:54

    espero dut denok egotea gabonetako festan aupa olentzero eta ibai nire lagunik onena

    ErantzunEzabatu
  23. erikaaa and 3neeeeeeeee12/12/08 14:53

    Beno nire ustez web hau oso ona da eta argazkiak atera behar direla uste dut. Beno besterik gabe aupa 6.b eta 1.b!!!!!!!!(HoNeNaK gArA eTa LeHeNeNgO MaIlA eRe) (aUpA iGoR, AsIeR, jOn EtA TinBiT)BeNo, AuPa IkEr G, IKeR B, aLaZnE a, IbAi, jOnY(jOn AndEr ToRrE)gaRi, OsCaR TA uXuE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ONENAK GARAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    EZ ALDATU INOIZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!


    bENo iA DaKiZuE AzKeN UrtEa DeLa EtA aPrObETsAtU BeHaR DuGuLa bA eZ GALDU MINUTU BAT ERE EZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!











    WEB HAU ... DELA USTE DUTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!



    BENO BESTERIK GABE MEZU HAU AGERTZEA ESPERO DUTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!












    __________________eRIkA AND 3ne_________________


    (3ne=irune)




    6.b ta 1.b ez aldatu inoiz mesedezzzzz!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  24. Aupa Odon, 6.bko eta 6.ako azken urtea da, baina urterik onena
    seguro.
    Aupa 6b ko itziar eta ikasle guztiak.

    ErantzunEzabatu
  25. 6.A onenak gara, eta irakasle onena dugu Joxemari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  26. Ni Odon de Apraizko aurrelaria naiz eta aupa Odon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  27. erika and 3ne17/12/08 14:34

    Beno, aupa klase guztiak baina gehiago 1.b ta 6.b, onenak garaaaaaa. Aupa ere 3., 4. eta 5. urteeeee hoberenak. Yare, Aingeru, Ander hoberenak!!!!!!!!!

    Aupa ere Iker B., Iker G., Ibai, Oscar, Alazne A., Gari eta niiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!



    _______________________erika and 3neeee__________


    (AUPA KOLDOOOO=IRUNEEEEE)

    ErantzunEzabatu
  28. kaixo odon:
    Gaur astelehena(22)oso antzerki politak antolatu dituzue.
    Txikiak ere oso ondo egin dute.
    Maskota ere asko gustatzen zait.
    ODON IKASTOLA ONENA DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  29. Kaixo lagunok!!!!Zer moduz oporrak????

    Ezetz asmatu galdera hau!!
    Emakume batek bere diru poltsan 30€ zituen bi billetetan, baina hoietariko bat ez zen hamar eurokoa.
    Zer billete zituen orduan?

    ErantzunEzabatu
  30. aupa odon de apraiz eta odon de apraizeko eskupilota taldea.

    ErantzunEzabatu
  31. badaukat Anzanaren galderaren erantzuna:
    Esaten du bilete BAT ez dela 10 eurokoa, orduan 10 eurotakoa bestea da.
    erantzuna:20, 10

    ErantzunEzabatu
  32. 1i(unai)6b1/2/09 19:49

    Zelako peloteroak agertzen diren hemendik!!!
    6b-koek hoeberenak gara!!!

    ErantzunEzabatu
  33. nekane 6.b4/2/09 21:33

    ere merzedariezko 6.bkoak oberenak dira!!


    jone oberena zara eta inork ez da zuk baino lagun ona

    ErantzunEzabatu
  34. Aupa 6A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ondo pasa al duzue egun hauetan? Baietz espero dut.
    Agur eta aupa ikastola osoa ere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  35. TAMARA 6.A28/3/09 22:21

    Aupa ODON! Eta aupa 6.A-KOAK!!! eta ez ahaztu "JOXEMARI"
    mundoko maisurik oberena da eta!!!!!!!!!!!!!
    pena ikaragarri handia sentitzen dut pentsatzean nik baino txikiak diren lagunak hemen utziko ditudala,eta aldi gehiagotan ez ditudala berriro ikusiko,eta ere pena handia ematen dit pentsatzean nire klaseko lagun batzuk ez direla joango "KOLDORA".
    2urte egon gara "JOXEMARI"rekin,eta 3 hilabete besterik ez dira geratzean oporrak hartzeko,eta berriro ez ikusteko...
    eskerrik asko laguntza guztiagatik
    agur!

    ErantzunEzabatu
  36. ODON APRAIZ MUNDUKO IKASTOLARIZ ONENA DA!
    ETA KLASERIK ONENA 6.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


    T.K.M ODON!

    ErantzunEzabatu
  37. Izaskun 6.a25/4/09 23:49

    Kaixo lagunak!!!
    Hemen nago gure iritziak irakurtzen.
    Ados nago Tamararekin.
    Aurten ahaztezina izango da Odon de Apraiz Ikastolan azken maila izateagatik.
    Nire Ikastolako goroipenak gordeko ditut betirako.
    Nire neba txikiena jarraituko duenez Ikastolan, sarritan joango naiz bere bila.
    Goza ezazue San Prudentzio astea!!!
    Ondo pasa, AGUR!

    ErantzunEzabatu
  38. Good work! Thank you very much! I always wanted to write in my blog something like that. Can I take part of your post to my blog? Of course, I will add backlink?

    ErantzunEzabatu
  39. Hi there, not sure that this is true, but thanks

    ErantzunEzabatu
  40. aupa odon onena zara zegi orrela

    ErantzunEzabatu
  41. 6.-mailakoak asko ikasi

    ErantzunEzabatu
  42. Jon Ander Torre22/4/10 20:29

    AUPA ODOOONNN!!! HOBERENAK ZARETE!!! SEGI AURRERA!! Joan jesus obrerora politagoa da etaaa!! agur neska-mutilok

    ErantzunEzabatu
  43. uauuuu!!!!6.mailan nago eta urteak oso askar pasatu dira niretzat. Odon de apraizen ez dago beste eskola batzuetan bezala; Ezan nahi dut oso ondo pasatzen dela eta horregatik azkar pasatzen zaigu.

    BESARKADA BAT GUZTIOI, OSO ONDO PASATU DUT!!!

    ErantzunEzabatu
  44. IKASTOLA HOBERENA DA!!!!IRAKASLEAK OSO PELOTAK DIRA ETA OSO GENIO TXARRA DUTE

    ErantzunEzabatu
  45. kaixo odon!!! gu 6.a mailako ikaseak gara!!!
    odon hoberena da!! eta gero koldora!!
    desiatzen gaude urrengo urtea noiz iritziko baina ala ere beti izango zara gure bihotzetan !!
    aupa odon!
    p.d. Alex izan dugun maisurik hoberena da!!!
    odon 4eveeer!!!¡¡¡aupa lagunak M&A

    ErantzunEzabatu
  46. IKASTOLA HAU OBEREENAA DA!etorii onaa
    edo KOLDO MITXELENARAA!!

    ErantzunEzabatu
  47. IKASTOLA HAU OBEREENAA DA!etorRii onaa

    ErantzunEzabatu
  48. Ikastola hau hoberena!!!!

    ErantzunEzabatu
  49. Oso ikastola polita eta ona da.Gainera oso ondo pasatzen duzu.¡Segi horrela!¡6.B OBERENAK!

    ErantzunEzabatu
  50. ikastolatik bagoazz...BAINA OSO POZZIK!bederatzi urte emen!6.a oberenaa!!
    xD

    ErantzunEzabatu
  51. uni eta koldi22/6/10 11:05

    6.a mailakoak gara eta ikastola onetan urte hauetan zehar oso ondo`pasatu dugu. Agur!!!!

    ErantzunEzabatu
  52. kaixo gaur gureazken eguna da eta zuena ere noizbait aiegatuko da azko ikasi eta agur

    ErantzunEzabatu
  53. uste dut santa ageda ahu oso tristea izango dela txirula ez dugulako joko aste osoa ikasi hondoren Mertze saindu zaites askar

    ErantzunEzabatu
  54. ANIA C.V.13/2/11 20:09

    Ikastola hau oberena da!!!!!
    Ikasle asko daude eta orain gehiago 2 urtekoekin.
    Orain jantoki berria dago,jimnasio berria eta ordenagailu
    berriak ekarri dizkigute.
    Espero dut jende gehiago matrikulatzea bere umeak.
    MUXU HANDI-HANDI BAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ANIA C.V.

    ErantzunEzabatu
  55. Elodia.F.M8/3/11 22:40

    Aupa Odon de Apraiz hoberene zara!!!
    6.B klasea hoberena da baina 6.A ez dago atzean
    AUPA JOXEMARI ETA ITZIAR!!!

    ErantzunEzabatu
  56. GORKA I.U.16/5/11 12:42

    Niri oso liburu interesgarri eta aproposa iruditu zait. Azpi mezu gehiegi eta Miss Txatarra sentitzen duen sentimentuak adierazten duen da oso liburu ona da baina pixka bat gehiago egin ahal zuen eta istorioa handiagoa egin.

    ErantzunEzabatu