SANTA AGEDA

4 iruzkin
Santa Ageda bezpera eguna badator eta asteazkena denez, ikastolan goizez ospatuko dugu.

Aurten, baztertuta zegoen ohitura on bat berreskuratzeko, arratsaldean talde jator bat aterako da auzoan zehar. Talde horretan, jakina, toki bat dago zuretzat.



Ya pronto nos llega la víspera de Santa Agueda. Como es miércoles, lo celebraremos en la ikastola por la mañana.

Este año queriendo recuperar buenas costumbres, va a salir a cantar por el barrio,  un dinámico grupo  en el que, por supuesto, hay sitio para tí.

                                         MAKILA HARTU ETA ANIMA ZAITEZTE!!!

4 iruzkin :

  1. nekane 6.b4/2/09 21:22

    kaixo:

    Egia ez da ori!!santa ageda bihar da ez gaur

    ErantzunEzabatu
  2. izaskun 6.a15/2/09 21:49

    Kaixo lagunak:

    Esan nahi nuke txikitatik ikastolan egon naizela eta benetan esperientzia handia izan da. Santa Ageda beti ospatu dugu eta oso tristea da orain instituto batera joan eta gero, Santa Agedarik ez ospatzea. Inoiz ez ditut ahaztuko momentu onak, nahiz eta txarrak ere egon. Lagun zoragarriak egin ditut ikastolan eta inoiz ez ditut ahaztuko. Horretaz aparte, pena ematen dit, nire neba hemen uztea eta lagun txikitxoak ere. Esan dudana kontuan hartu beharko zen institutoetan, Santa Ageda ospatu nahi dugulako denok!!!!!!!
    Dena laburbiltzen, beti momentu hauek faltan botako ditut eta nire irakasleak ere, baina gehien faltan botako dudana izango da Joxemari, benetan, beti hor dagoelako zeinbait gauzetan laguntzeko eta zuri animoak emateko.
    Muxu handi bat!!!
    Hau da, beti gogoratuko dut NIRE BETIKO IKASTOLA ETA NIRE BETIKO LAGUNAK!!!!!!!!!!

    IZASKUN

    ErantzunEzabatu
  3. nik uste dut santa ageda oso polita dela eta txikientzako oso interesgarria eta dibertigarria,batzuei ez basaiote gustatzen ba beraiek galtzen dute.

    ErantzunEzabatu
  4. niretzat santa ageda oso egonzen, hau da dibertigarria izan zen

    ErantzunEzabatu