BEDERATZI URTE ETA GERO............ AGUR IKASTOLARI!!!!!

69 iruzkin
Bizitzak, egunak eta urteak bezalaxe, aurrera egiten du etengabe. Atzera begiratuz, ematen du herenegun bertan etorri ginela ikastolara estreinakoz; amaren eskutik oratuta, irrifartsu edo kezkati, panpina bati edo baloiari gogor helduta..., oraindik ere aurrerantzean zer ikusiko genuen ezin imajina genezakeela.

Oso esperientzia politak eta desberdinak bizi izan ditugu eta, bide batez, denetik ere egin dugu: lagun berriak, bidaiak, jaiak, ikasketak, oporraldiak, emaitza onak eta ez hain onak, jolasak, andereñoak eta maisuak, begiraleak, bestelako langile-lagunak, idazleak eta bertsolariak, kirolariak,  barrealdiak eta negarraldiak, haserreak eta adiskidetzeak, lagun "bereziak", adiskideak, errietak eta goraipamenak, zalantzak eta galderak, mozorroak eta "zomorroak", eguzkia eta lainoak, euria eta elurra, zigorrak eta sariak, euskara eta gaztelania, "english"-a, patio orduak eta "paraninfoa",  parcour-a eta rap-a, Lurraxka eta Zuhatza, Monalisa eta... noski!!! baita Noski ere... Zenbat gauza!!!  Zenbat jende!!! Zenbat lagun!!! Zenbat ekintza!!!  Zenbat ezuste!!!  Zenbat..........!!!!!!

08/09 ikasturteko 6.mailako ikasleok


Gu bagoaz, baina... MESEDEZ!!!, FABOREZ!!!, OTOI!!!, ARREN!!! PLEASE!!!, POR FAVOR!!!, MIN FADILAK!!!, QING!!!, PER FAVORE!!!, SI US PLAU!!!, PAZHALUYSTA!!!, S'IL VOUS PLAÎT!!!, ALICHU!!!... ez gurekin ahaztu.

69 iruzkin :

  1. kaixo odoneko lagun agurarriak!!!!
    oso ondo pasatu dugu zuekin urte guzti hauetan.
    espero det oso ondo pasatzea eta asko ikasten jarraitzea.
    betirarte, betiko lagunak

    ErantzunEzabatu
  2. bueno ni urte honetan joaten naizela eta oso ondo pasa dut jende guztiarekin. bueno agur!ez ahastu gutaz!

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo lagunak.Au nire azken urtea da ze triste ezta nik oso ondo pasatu dugu nire klasea eta ni urte honetan espero dut zuek ere ondo pasatzea.Betirarte zure laguna aritz

    ErantzunEzabatu
  4. Bertsolari izkutua9/5/09 19:44

    ZINEZ JENDE JATORRA
    ZUEN BI GELETAN
    NOLA EGITEN DUZUE
    EZ DAKIT BENETAN
    ESAIGUZUE ARREN
    “BLOG” EDER HONETAN
    KOPIATUKO BAITUGU
    EGUN GUZTIETAN.
    (Doinua:Maritxu nora zoaz)

    ErantzunEzabatu
  5. Ander 6.A11/5/09 13:12

    Oso ondo pasatu dut ikastolan baina gauza batzuk aldatuko nituzke,adibidez soinketa gehiago ipini,patio orduak 30' irautea eta ez 20' edo 25'.Gauza hauek aldatuko nituzke maila guztietan denok hobeto pasatzeko.
    Besterik gabe beti arte!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  6. eder:kra2 el menda11/5/09 13:22

    Kaixo lagunok,Odon de Apraizen abentura asko eduki ditugu,noski,onak eta txarrak.Gehienak onak:irteerak,kontakizunak,abestiak,e.a. Agur Odon de Apraiz,faltan botako dugu gure betiko ikastola.

    Ez nitaz ahaztu,bisitan etorriko naiz.

    ErantzunEzabatu
  7. JOANA 6. A11/5/09 13:29

    Ikastola honetan oso ondo pasatu dut,eta espero dut beste kurtsotan zaudetenok ere ni bezain ondo pasatzea eta asko ikastea.AGUR IKASTOLA!!!!!

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo lagunok
    Zer moduz? Espero dut ondo egotea, ni ondo nago baina baita ere pixka bat triste, zeren eta 9 urte eman ditugu ikastola honetan eta orain institutura joan behar dugu. Guk zuek gogoan izango zaituztegu. Eta espero dut zuek ere gutaz gogoratzea.
    IKUSI ARTE!!!

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo lagunak!
    6.maila bukatzera noa, eta gauza batzuk esan gabe ez naiz joango. Ni 6. mailan gauza asko ikasi ditut, gauza desberdinak ikusi e.a. 6. mailan niretzat egon dira gauza asko: batzuetan pasatu ditut gaizki eta beste batzuetan ederki. Niri asko gustatuko litzaidake nik pasatu dudana zuek ere pasatzea, hau da: Zuhatzara joan, Araiara... Besterik gabe
    AGUR ETA ONDO PASA!!!

    ErantzunEzabatu
  10. Izaskun 6.A11/5/09 15:26

    Kaixo lagunak!!!

    Nik behintzat, oso ondo pasatu dut urte hauetan guztietan. Denok esaten dugun bezalaxe, esperientzia handia eta zoragarria izan da, "pasadizo" asko gertatu baitira. Nahiz eta lagun, irakasle edota neba-arrebak hemen utzi, gehienok irrikitan gaude institutura joateko.
    Benetan, zin egiten dizuet ahalegin batzuk egiten oso prestatuta joango zaretela edozein institutura. Mesedez, ez galdu honelako abagunea eta asko ikasi!!
    Agur bero bat eta eskerrik asko denoi!
    Thanks, gracias, merci bien, moltes gràcies!!!

    Izaskun

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo lagunak!!!
    ni 6.maila laster bukatuko dut eta horregatik oso goibel nago. Nik hemen sei urte pasa ditut, 1.mailan etorri bainintzen. Andereño edo eta maisu asko izan ditugu, onak eta txarrak, ezberdinak. Lagun berriak ere egin ditugu haserreekin, adiskidetzeekin, baina lagunak eta horregatik oso oroitzapen oso onak eramaten ditugu hurrengo eskolara, etapara. Baina horrela da bizitza eta ulertu behar dugu. Betirarte ikastola.

    ErantzunEzabatu
  12. Hainbeste urte eta gero, joan beharra daukagu. Beti gogoratuko gara gure betiko ikastolaz.
    AUPA ODON DE APRAIZ!!!!

    ErantzunEzabatu
  13. kaixo lagunak!!!

    mailak igaro eta igaro dira ORAIN ARTE,gure asken hilabetea da hau.
    alde batetik oso triste gaude, zeren gure lagun onenetariko batzuk emen utziko ditugu, baina beste aldetik oso pozik gaude etapa berri batera joango garelako.
    LAGUN ORIENTZAKO,BETI GOGOTATUKO ZAITUZTEGU!!!!!!!!
    ZUEK ERE GOGORATU GUTAZ!!!!!!!!!!!!!!!!
    AGUR ODON¡¡¡¡¡¡¡
    BETIRARTE!!!!!!


    TAMA

    ErantzunEzabatu
  14. Arkaitz 6.A11/5/09 20:57

    Kaizo lagunak,ikastolan oso ondo pasatu dugu denak irteerak egiten gelakideekin.Lagun asko egin ditut,beti gogoratuko naiz lagun guztiekin.Ni geratuko nintzen ikastola honetan frontoi berria ezagutzeko.
    AGUR IKASTOLA!!!!

    ErantzunEzabatu
  15. Agur Ikastola, ni beti gogoratuko naiz ikastolaz. Batzuk beste instituto batera joango dira, beste batzuk igual hemen geratuko dira, ez dut uste. Oso ondo pasatu dut, irteera asko egin ditugu, adibidez Zuhatzara joan ginen. Lurraxkara joan ginen ere. Oraindik gogoratzen naiz hiru urterekin hona etorri ginenean. Gauza asko egin dugu bederatzi urteotan. Berriro ere diot, AGUR IKASTOLA.

    ErantzunEzabatu
  16. Ikastolan egon naizen urte hauetan guztietan, oso ondo pasatu dut eta lagun asko egin ditut, mordoa ikasi dut, irakasle asko izan ditut ere. Zuekin agurtu nahi dut e-mail honen bidez. Espero dut berriz ere ikustea.
    Besterik gabe...AUPA LAGUN GUZTIAK!!!

    ErantzunEzabatu
  17. eneritz la mejor te quiero mucho

    ErantzunEzabatu
  18. Idoia 6.A13/5/09 11:45

    Ni Idoia naiz eta 6.mailan nagoenez agur esan behar dizuet datorren urtean hemen ez naizelako egongo. Oso ondo pasatu ditut 9 urte hauek zuekin, irakasle nahiz ikaskide bikainak baitzarete. Espero dut horrela jarraitzea. Besterik gabe, AGUR! ADIOS! BYE BYE!
    Musu handi bat.

    ErantzunEzabatu
  19. unai 6B-koa ;-)13/5/09 16:57

    kaixooooo eta agurrrrr !!!!! nola pasatzen den dembora!!!
    esperentzia benetan ona eramaten dut , nire bisitzako 9 urte emen pasatu dudalako eta jende guztia gauza 1 erakutzi dit ,norbera bere erara =) eta gauza beresi bat ikasi dut emen, ez mate eta inguru , ez , pertzona obea izatea . emen aipatu nai ditut 6B KO jende guztia obea dela eta benetan denei apresio asko ditut beraiei . gora 6B !!!!!!
    AUR !!!!!

    ErantzunEzabatu
  20. eneritz naiz eta esan nahi dut emen ikastolatik gausak eta benetan politak eramango ditut ez bakarrik lagunak ,irakasle....
    ez denen zati txiki bat eramango dut nirekin D.B.Hra
    mezedes ez astu gutaz musu haundi bat ikastola gustirako

    ErantzunEzabatu
  21. Pasatu dira 9 urte.Datoren urtean istitutoan egongo gara.Niretzat urte hauek oso dibertigariak izan dira.


    AUPA ODON!!!!

    ErantzunEzabatu
  22. Asko guztatsen zait odon DE APRAIZ NOSKI soinketa gehiena bezala.GOOOOOOOOOOORA OOOOOOOODON DEEEEEE APRAAAAAAAAAAIZ.

    ErantzunEzabatu
  23. agureder eta beste denei ere

    ErantzunEzabatu
  24. ondo pasa 6.b!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  25. hau lastima seigarren mailakoak joango dira espero dut ondo pasatzea. agur 6.A eta 6.B.

    ErantzunEzabatu
  26. agurra ezango bear diegu 6. mailakoei beste ikastolara joango direlako.ONDO IBILI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  27. Agur ezan nahi diet 6. mailakoei. urrengo urtean gu 5. mailakoek handienak izango gara.

    ErantzunEzabatu
  28. AGUR 6.B MAILAKOEK!!!

    ErantzunEzabatu
  29. Kaixo eta agur. batzuk oso onak izan zarete gurekin baina beste batzuk oso bihurriak.Espero dugu ondo pasatzea hurrengo urteetan.Ikastolaren partez;¡Agur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  30. agur 6 mailakoei siur guk 5 mailakoek faltan isa

    ErantzunEzabatu
  31. Lagun batzuei ez diet inoiz ahaztuko.¡Agurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

    ErantzunEzabatu
  32. errengo urterarte 6b eta 6a. ondo pasa beste ikaztetze batean

    ErantzunEzabatu
  33. mikel eta juan15/5/09 13:08

    Agur!!!!!!!6.mailakoak faltan izango dizugue eta beste bat arte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  34. ONDO PASA DATORREN URTEAN ASKO IKASTEN...

    AGURRRRRRRRRR ETA AUPA 6.B

    ErantzunEzabatu
  35. errengo urterarte 6b eta 6a. ondo pasa beste ikaztetxe batean agur

    ErantzunEzabatu
  36. AGUR REBEKA,ENERITZ,NEKANE,LEIRE,JON ANDER,ALAZNE A,ALAZNE B,IKER B,IKER G,GARIKOITZ,NIKOLAS,UXUE,UNAI,ERIKA,OSKAR,JUAN,AITOR,
    ARITZ,IBAI,ANDER,IAN,JASONE...

    ErantzunEzabatu
  37. Egun on, 6. maila:
    Ondo pasatu beste ikastola batean.Nik Sofiak, batzuk,faltan izango zaituztet. Joana oso guapa da eta oso majua. Musu asko. Agur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sofia.

    ErantzunEzabatu
  38. Lagun batzuei ez diet inoiz ahastuko.

    ErantzunEzabatu
  39. Ane eta Bueka15/5/09 13:13

    KAIXO 6.MAILA:
    5.B.MAILAKO 2 ikasle gara eta ikusi dugu oso triste zaudetela.Segurazki askok joateko gogoa daukazuela eta
    horregatik OSO ONDO PASATZEA ESPERO DUGU.Musu handi bat guztioi. AGUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Faltan botako zaituztegu!!!!! Bueka eta Ane.5.b

    ErantzunEzabatu
  40. 6 mailako ikasleak oso lagun onak izan dira, denok agur esaten dizuegu eta ezpero dut zuek ere gogoratzea gutza.

    ErantzunEzabatu
  41. ikastola oso polita da eta oso triste gaude zeren 9 urte egon gara ikastolan
    agur ikastola


    .






    kaixo

    ErantzunEzabatu
  42. zari eta a.b18/5/09 12:28

    kaixo lagunak 6.bko maila oberena da pena asko ematen digu



    egia da pena asko

    ErantzunEzabatu
  43. kaixo,ni leila naiz eta 6.mailan nago azken urtea da eta faltan botako dugu gure betiko ikastola,andereñoak oso ondo portatu dira gurekin eta beste batzuk espero dut oso ondo pasatzea

    ErantzunEzabatu
  44. BADAKIZUENEZ 6.MAILAKOOK URTE ONETAN BAGOAZ. OSO ONDO PASATU DUGU URTE GUZTI HAUETAN. ESPERO DUGU ONDO JARRAITZEA.BETIRARTE.

    ErantzunEzabatu
  45. kaixo.....eta agur!!!Esango dugu ,pena asko ematen digu denoi joatea baina ni beintzat astero etoriko naiz bisita egitera beno muxu bat eta aio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    anonimo



    pd:eneritz

    ErantzunEzabatu
  46. bueno esan nahi nuke gauza asko baina ezin dut gauza asko esan behar ditudalako

    benetan esaten dut momentu onetan gauza txarrak egin baditut edo mina egin badut mezedez barkamena ezkatu nahi nuke!

    eme gauza asko pasatu dut eta bene benetan asko maite ditut nire gelako guztiak
    egia da,bronkak izan ditut, baina ere gauza onak pasatu ditut ikastola honetan

    ikusi zer daukazun zure artean eta ikusi ondo zeren ez zarete berriro denei elkartuta ikusiko!

    batzuk koldora joango zarete beste batzuk jesus obrerora eta besteok nahiduzuen tokira.
    agian klase guztia joaten zarete koldora baina ez zarete denok egongo klase berberan

    mezedez ondo aprobetxatu denbora

    agur bero bat denoi









    pd:nekane egui

    ErantzunEzabatu
  47. ("Ikusi mendizaleak" doinuaz)
    Ai ene! badoazela
    gure nagusienak
    DeBeHatxe ikastera
    zintzo eta jator.

    Lanean fin aritu, mesedez,
    ikastolaz ahaztu gabe e e e
    gauza onak oroituz
    txarrak parkatuta.

    ErantzunEzabatu
  48. Espero,dut institutoan oso ondo pasatzea . maria 5. a

    ErantzunEzabatu
  49. agurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, faltan botako zaitugu(ez dizuet ahastuko).

    ErantzunEzabatu
  50. agur beste bat arte

    ErantzunEzabatu
  51. felipe zelaieta27/5/09 09:42

    Adiskideok nik Odonekin badut mila gogorapen
    Eta nagusi egin zarete ta hauxe nator esaten
    Zeuek be txiki izan zineten aspaldiko garai baten
    Ta orain tokia utzi beharko txikiek ikas dezaten
    Baina jarraitu egingo dugu adiskideak izaten


    Oso luzea da zuentzako bizitza hontako erreka
    Txalupa ona badaukazue, ta harro jaso kopeta
    Mundu guztia ondo ezagutu, baina ez galdu oreka
    Eta lagunok ikastolara bisita egin tarteka
    Irakasleei holako gauzak gustatzen zaizkie eta

    Ondo pasa. Felipe Zelaieta

    ErantzunEzabatu
  52. Urte asko dira ikastolan baina, "ha merecido la pena",lagun ako egin ditugu ,notak,ikasitakoa,...
    Garrantsitsuena da ondo pasatzea,horregatik hau esan nahi dut,AGUR IKASTOLARI!!!!!!(modu onean)

    ErantzunEzabatu
  53. joeliano1/6/09 11:45

    eskerrak eman nahi dizuet zeren eta laguntza behar genuenean,hor egon baitzarete 9 urte hauetan.
    agur denoi.

    ErantzunEzabatu
  54. joni 6.a1/6/09 11:57

    kaixo lagunak!

    nire azken urtea da ikastolan eta pena handia ematen dit ikastolatik joateak.Horregatik guk denok egin dugun bezala asko ikasi behar duzue hona ailegatzeko.Oso esperientzia ona eduki dut hemen ikastolan lagun guztiekin eta baita ere irakasleekin.
    Besterik gabe zuen laguna Jon Ander

    ErantzunEzabatu
  55. kaixo lagunok!
    Ni Leila naiz eta seigarren mailan nago ain zuzen ere azken urtean,pena faltan botako dut gure betiko ikastola.
    Maisuak oso majuak izan dira gurekin:Joxemari,Jose Angel,Mertxe,Elide e.a.Espero dut frontoia oso politz egoteazuek eroso egoteko.
    Gustatuko litzaidake zuek oso ondo pasatzea ni bezala.
    EZ GUTAZ AHAZTU GUK ZUETAS EZBAITGARA AHAZTUKO!!!!
    AGUR BENUR ETA JAN IOGUR!

    ErantzunEzabatu
  56. urte honetan oso ondo pasatu dut lagunarekin. ``familia´´ bat gara elkarrekin ,eta urte hauen ondoren ``familiá´ hori apurtuko da.Espero dut honen hondorioz nire lagunekin berriro egotea.

    ErantzunEzabatu
  57. Agur ikastola!!!joar,markel e.t.c ipini ditut hoiek ze nire favoritoak dira eta hurrengo urtean nire lehengusu txikiak etorriko dira besterik gabe agur!!!

    ErantzunEzabatu
  58. oso ondo pasatu dut urte hauetan eta ikastolako lagunak berriz ikustea espero dut

    ErantzunEzabatu
  59. aupa odon de apraiz!!!!!
    urte hontan banoa baina jarraituko det blogean idazten zeren......munduko blog onena dugu hau.
    betirarte lagun irakasle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  60. agur ikastolari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    oso ondo pasatu dut urte guzti onetan. eta hori irakasle eta lagun guztiei ezker, amaia, paki, mari mar, itziar, nola ez,marisa, jose angel, jose mari eta ikasle guztiei, gure klasea, naiz bestea eta klase guztiak.
    ez zaituztet inoiz ahaztuko lagunak!!!!naiz eta jesus langilera joan geratzen jarraituko gara.

    agur eta beti arte

    ErantzunEzabatu
  61. Aupa seigarren mailako klasea B AGUR ONDO SEGI INSTITUTOAN.

    ErantzunEzabatu
  62. eder nire bihotzean geratuko da. asko maite diot eta oso polita da. baina joar oso itxusia da. joar eta ni novioak izan ginen baina berak utxi zidan, horregaitik ez gara lagunak.maite zaitut eder. mesedez esan zein institutoan zaude.musu bat ederrentzat.

    ErantzunEzabatu
  63. mariatacones10/8/09 18:01

    agur denoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    i love denoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!besarkada bat denoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    arropa oso polita duzue!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    oso aegreak zaete eta espero dut ezaldatze inoiz !!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  64. KAIXO LAGONOK
    ZER MODUS SAUDETE ESPERO DUT ONDO EGOTEA NI BESALA
    NESKA MUTIL ENTZUN ESANGO DITUDAN GAUZAK LEHENENGO ESFORTZATU AHAL DUSUENA ORRELA NAGUSIAK SARETENEAN LAN ON B AT IZANGO DUZUE AUPA JOXEMARI
    ETA ORAIN DISFRUTATO OPORRAK

    ErantzunEzabatu
  65. nekane eguiluz leila bautista28/9/09 19:18

    GORA GU TA GUTARRAK!!!GORA 6.B ETA GORA 6.B

    ErantzunEzabatu