¿Por qué no? Zergatik bai?

iruzkinik ez
Ruben Sanchez bertsolariaren hitz goxo hauek irakurri ditugu bere blogean eta gustatu zaizkigu. Zer iruditzen zaizkizue zuei?

Hemos leido estas preciosas palabras del bertsolari gasteiztarra Ruben Sanchez en su blog y nos han encantado. ¿Qué opinaís?



Yo comenzé mi vida

hablando esta bonita lengua

que es el castellano.



Mi padre era de Soria

y mi madre vitoriana

de ascendencia navarra.



No sospechaba entonces

en la Vitoria de mi niñez

que hoy hablaría en euskera.



Me imagino que el proceso

fue algo así como decir

Ruben naiz Gasteizkoa

pero del dicho al trecho,

hay un trecho.



Euskarak apurka-apurka

egin zuen bidea nigan,

nunca dejé de hablar, claro,

con mi madre, con mi abueli,

con familiares y amigos...



Baina erabaki nuen nire

hizkuntza "ofiziala" (kar, kar)

euskara izango zela

jakinda nire inguruko askok

ez zidatela ulertuko...





Ez Gasteizko gehienek,

ezta miloika lagunek munduan,

ezta nire amak berak ere.





Seguru nago hala ere,

hor goian dagoen nire aitak,

den-dena ulertzen didala...





Todas las lenguas son una

baina niri txiki zahar hau gustatzen zait ba!



iruzkinik ez :

Argitaratu iruzkina