Idazmena (5. eta 6. maila): ERRESEINA / Escritura (5º Y 6º curso): RESEÑA

iruzkinik ez

Denbora daramazue ERRESEINA lantzen Hizkuntza-klasean. Ziurrenik, egun hauetan egunkari eta aldizkarietan idatzitako batzuk konparatu eta aztertuko dituzue, baita horiek idaztean kontuan hartu behar dituzuen alderdiak ere. Zirriborroren bat ere idatziko zenuten.   Orain iritsi da unea zuekin batera landu duzuena partekatzeko. Horretarako, irakurri duzuen liburuaren erreseina idatzi behar duzue, honako hau kontuan hartuta:



  • Izenburua

  • Aurkezpena: izenburua, idazlea, ilustratzailea, argitaletxea

  • Istorio mota:

  • Argumentua:

    • Zer kontatzen du?: garapenaren hasiera, eta amaierarik gabekoa.

    • Elkarrizketen laburpena

    • Ideia ordenatuak (denbora-ordena).

    • Aditzak orainaldian eta konjugatuak.

    • 4 edo 5 lerro gehienez.

    • Denborazko testu-antolatzaileak.



  • Norberaren istorioaren balorazioa (positiboa edo negatiboa, hiru alderdi gutxienez) eta balorazio hori egiteko arrazoiak.

  • Honako hauek ere baloratu daitezke: nola dagoen idatzita, hizkuntza, ilustrazioak …


  GOGORATU ETA BERRIKUSI: PARAGRAFOAK, ORTOGRAFIA-ARAUAK, LETRA EGOKIA, ESPAZIOAK. TESTUA IDAZTEKO IRUZKIN BAT GEHITU.          


Lleváis un tiempo trabajando la RESEÑA en clase de Lengua. Seguramente durante estos días habréis comparado y analizado algunas ya escritas en periódicos y revistas y los aspectos que debéis tener en cuenta al escribirlas. Además habréis escrito algún borrador.











Ahora ha llegado el momento de que compartáis con todos nosotros y nosotras lo que habéis trabajado. Para ello debéis escribir vuestra propia reseña del libro que hayáis leído teniendo en cuenta lo siguiente:






  • Título

  • Presentación: título, autor-a, ilustrador-a, editorial

  • Tipo de historia:

  • Argumento:

    • ¿Qué cuenta?: comienzo del desarrollo y sin final.

    • Resumen de los diálogos

    • Ideas ordenadas (orden temporal).

    • Verbos en presente y conjugados.

    • 4 o 5 líneas máximo.

    • Organizadores textuales temporales.



  • Valoración de la propia historia (positiva o negativa, tres aspectos como mínimo) y las razones para esa valoración.

  • Se puede valorar también: cómo está escrito, idioma, ilustraciones..





RECUERDA Y REVISA: PÁRRAFOS, NORMAS ORTOGRÁFICAS, LETRA ADECUADA, ESPACIOS.





AÑADE UN COMENTARIO PARA ESCRIBIR EL TEXTO.

iruzkinik ez :

Argitaratu iruzkina